STOWARZYSZENIE NOESIS jest firmą szkoleniową, doradczą i w przyszłości wydawniczą, pomaga różnym organizacjom oświatowym poprawić jakość programów nauczania, kładąc nacisk na projektowanie skuteczniejszych systemów nauczania. Noesis współpracuje ze szkołami a także z organizacjami sektora publicznego i prywatnego. Noesis oferuje książkę 4ALL, programy szkoleniowe i doradztwo w zakresie planowania szkoleń dla szerokiego grona organizacji, które pomagają w opracowywaniu bardziej skutecznych programów szkoleniowych i instruktażowych.
założyciel Stowarzyszenia NOESIS, magister fizyki i psychologii, terapeuta systemowy, oligofrenopedagog. Posiada dwudziestoletni staż pracy w zawodzie nauczyciela, duże doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych (zaburzone zachowanie) jako nauczyciel i terapeuta, oraz pracy z uczniem zdolnym. Na lekcjach fizyki stosuje nowoczesne i twórcze metody nauczania (zdanena5.jimdo.com) . Posiada – jako jeden z dwóch nauczycieli w Polsce – certyfikat uprawniający do prowadzenia lekcji zgodnie z modelem 4MAT, którego autorem jest Bernice McCarthy. Autor innowacji pedagogicznej nowego modelu lekcji 4ALL opartego na cyklu Kolba, 4MAT i TOC dostosowanego do polskiego systemu.
Współpracując z uczelniami, prowadzi badania związane z efektywnym nauczaniem, dowodzące skuteczności stosowania narzędzi metapoznawczych, uczenia przez doświadczenie w osiąganiu przez uczniów lepszych wyników w nauce. Wynikami swej pracy dzieli się chętnie, prowadząc szkolenia dla nauczycieli.
Magister
filologii angielskiej, nauczyciel zajęć artystycznych, lektor języka angielskiego, pilot wycieczek. Nauczyciel dyplomowany z osiemnastoletnim stażem pracy w zawodzie nauczyciela oraz
lektora, uczący różne grupy wiekowe (od szkoły podstawowej po uczelnie wyższe) na różnych poziomach zaawansowania językowego. Specjalista w zakresie CLIL (zintegrowane kształcenie
przedmiotowo-językowe). Doświadczenie w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz pracy z uczniem zdolnym. Posiada – jako jeden z dwóch nauczycieli w Polsce – certyfikat uprawniający
do prowadzenia lekcji zgodnie z modelem 4MAT, którego autorem jest Bernice McCarthy. Autor innowacji pedagogicznej nowego modelu lekcji 4ALL opartego na cyklu Kolba i 4MAT, dostosowanego do
polskiego systemu.
Współpracując z uczelniami, prowadzi badania związane z efektywnym nauczaniem, dowodzące skuteczności stosowania narzędzi metapoznawczych oraz uczenia przez doświadczenie w osiąganiu przez uczniów lepszych wyników w nauce. Wynikami swej pracy dzieli się chętnie, prowadząc szkolenia dla nauczycieli, współpracując z ośrodkami doskonalenia nauczycieli.
Osoba otwarta na ciągły rozwój zawodowy, stale podnosząca swoje kwalifikacje zarówno w kraju jak i za granicą (Oxford, Chicago).
Legitymujemy się stosownymi certyfikatami
Zmienia się świat, zmieniają się uczniowie, a polska szkoła według Kołodziejczyka i Polaka to niezmiennie fabryka wiedzy, w której nauczyciel pełni rolę jej dostarczyciela, a uczeń biernego odbiorcy. W czasach nieograniczonego dostępu do informacji musi zmienić się zarówno rola nauczyciela, który stanie się dla uczniów niezastąpionym w procesie uczenia się doradcą i trenerem, jak i ucznia, który weźmie aktywny udział w procesie budowania własnej wiedzy i rozwijania umiejętności, w tym społecznych.